Bucuresti - Babele - Sfinx - Crucea Caraiman - Targoviste

Pentru doritorii care vor un traseu de 1 zi in care sa faca o drumetie pe munte si la sfarsit sa se relaxeze va invit sa descoperiti un traseu pe care l-am facut acum cateva zile.

Drumul pe care l-am parcurs a fost Bucuresti - Babele si Sfinxul - Crucea Caraiman - Targoviste (Gradina zoologica si turnul Chindiei).

Traseul din Bucuresti spre Babele - Sfinx il gasiti aici: http://goo.gl/maps/U592b

Traseul de la Babele spre Targoviste il gasiti aici: http://goo.gl/maps/pUiog

La un moment dat am dat peste niste indicatoare si am cam mers cu batu`n fund. Dar am constatat mai tarziu ca erau uitate de pe vremea cand probabil nu era drumul asfaltat.










Am plecat la ora 8 fix si la 10:45 am parcat masina. Accesul masinilor se face pana la acest punct.
















Traseul din locul unde se lasa masina si pana la Sfinx dureaza aproximativ 1 ora, la mers usor, adimrat peisajul, facut poze. Drumul este foarte usor de parcurs, oricine il poate parcurge.


 
De la Babele pana la Crucea Caraiman este un indicator care spune ca drumul se parcurge intr-o ora, dar cred ca noi am facut cam 1:30 - 2 ore. 














Drumul a fost ceva mai greu ca prima parte si mai lung. Dupa 15 minute dupa ce am ajuns la cruce a inceput o ploaie care ne-a udat pana la piele.  






Tot acest drum (pana la Babele si Cruce si inapoi) a durat fix 5 ore, de la ora 11 pana la ora 16.

De aici am plecat spre Targoviste cu gandul sa vizitam turnul Chindiei. Nu stiam ca au si gradina zoologica. Doamna de la bilete ne-a sfatuit sa trecem si pe la Zoo si nu ne-a parut rau ca am vizitat-o. Despre turn nu am prea multe de povestit, nu ma prea pasioneaza istoria.











Facand o comparatie intre gradina zoologica din Bucuresti si cea de la Targoviste, castigatoarea este cea din urma. Mi s-a parut foarte curata si animalele foarte bine ingrijite.






Calatorie placuta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu