Bucuresti - Sunny Beach - Nessebar - Kaliakra - Tyulenevo - Bucuresti

Harta traseu:  https://mapsengine.google.com/map/edit?mid=zxdpNvqu6bog.kfj63w7gLEmI

ZIUA 1
Am avut putine emotii inainte de plecare pentru ca a fost prima data cand am parasit tara cu masina. O luam pe rand si va explic pas cu pas tot ce am facut noi in aceasta excursie.

Se paraseste tara pe la Ruse. Taxa de pod a fost 13 lei. Vinieta se cumpara imediat cum se trece granita, sunt o gramada de gherete cu asa ceva. Pretul este de 10 leva, 6 euro sau 30 de lei (valabil 7 zile). Am platit in lei pentru ca nu aveam pentru moment schimbat.

Legat de schimbatul banilor, eu am ales sa ii schimb in Varna. Mai exact in mall: https://goo.gl/maps/Ak2v6

O poza a cursului din ziua respectiva:

Sa aveti grija ca la intoarcere cand vreti sa schimbati leva in lei, nu vi se vor schimba si monezile, deci de preferat este sa le cheltuiti pe undeva. :)


Am plecat din Bucuresti la ora 5 fix, la 8:40 eram in mall in Varna, iar la ora 9 am plecat spre statiunea Sunny Beach si am ajuns in jur de ora 11:30.


Drumul a fost foarte bun, nu am intalnit nici o masina de politie nici la dus nici la intors.

In prima zi ne-am balacit putin in piscina hotelului, iar pe la ora 18 am plecat spre Nessebar. Se poate ajunge cu masina personala sau cu autobuzul. Pretul unui bilet de autobuz este de 1 leva de persoana.

Eu am ales sa plec cu masina pentru ca nu am stiut acest lucru decat atunci cand am ajuns in Nessebar. Parcarea costa 2 sau 3 leva pe ora, depinde de parcare. Va recomand sa parcati masina intr-o parcare platita pentru ca nu prea aveti in alta parte decat foarte greu. Am vazut ca se ridicau masini.

Gasiti o parcare in buricul targului aici: https://goo.gl/maps/nTqmo



Eu am parcat mult mai departe pentru ca nu am stiut de respectiva parcare, defapt GPS-ul meu nu stia de ea si mi-a indicat alta.

Mancarea mi s-a parut mult mai scumpa decat in Romania. Am mancat in Nessebar de 35 de leva, 2 persoane. 2 pizza mari -> 26 de leva, 1 cola la 500 ml -> 2.5 leva si 1 bere Beck`s -> 5 leva.






ZIUA 2
A 2-a zi ne-am petrecut-o la Aqua Paradise. Harta aici: https://goo.gl/maps/yhwe2

Intrarea a fost 38 de leva de persoana. Transportul este gratuit sau puteti merge cu masina. Eu am ales sa merg cu autobuzul lor. Se poate achizitiona si o caseta de valori la 5 leva unde sa va lasati telefoane, acte, chei, etc. La inchirierea casetei sa lasa garantie inca 5 leva care vi se vor restitui la sfarsit.

O alta chestie misto aici este ca la intrare iti dau niste bratari negre sub forma de ceas pe care iti poti pune toti banii pe care ii ai la tine, pe parcursul zilei iti poti cumpara ce vrei din parc, iar la plecare ti se inapoiaza restul banilor.

Mare grija la intrare, sa nu veniti cu suc, mancare si alte chestii pentru ca se controleaza in fiecare geanta si ce se gaseste se confisca. :) Eu am reusit sa trec cu 1 sticla de apa, 2 mere si 2 pachete de biscuiti. Fiecare cum are bafta.

Nu am fost foarte incantat pentru ca a fost foarte mare aglomeratie. Am reusit sa ma dau cam de 2 ori in fiecare tobogan.

Ulterior am aflat ca s-a deschis anul acesta inca un parc chiar in statiune la fel de mare si imi pare rau ca nu am fost acolo pentru ca probabil era mult mai liber. Site-ul este acesta -> http://www.aquapark.bg/en/home, iar harta aici -> https://goo.gl/maps/7iMIt


ZIUA 3
In aceasta zi am ales sa stam putin si la plaja, sa vedem cum este marea. Prima parte a zilei ne-am petrecut-o pe plaja din fata hotelului Grand Victoria. Am ajuns la ora 8 pe plaja, iar la ora 13 am plecat sa mancam. Spre norocul nostru nu a venit nimeni sa ne ceara bani pe sezlong. Pretul unui sezlong era 8 leva, iar pentru umbrela inca 8 leva. Deci pentru 2 persoane ar fi trebuit sa platesc 24 de leva. Numai bine, cu banii astia am mancat la pranz. :)

Apa foarte curata, nisipul la fel, iar muzica lipsea cu desavarsire. Se auzeau doar valurile. Foarte placut a fost.

Dupa masa am hotarat sa ne balacim in piscina hotelului pentru ca pe mine nu prea ma atrage marea, imi place mai mult la piscina.

Seara ne-am plimbat pe faleza, unde am facut si cateva cumparaturi. Se gasesc lucruri frumoase daca stai sa cauti.

Am observat ca se gaseau foarte multe FAKE-uri cu ARMANI, GUCCI, NIKE, etc. Marfa cam ca in targul de la Europa.

Daca ajungeti pe faleza va recomand sa incercati inghetata la cornet RAFFY. Pretul este de 1.59 leva / 100 de grame. Mie mi-a placut cel mai mult aroma de pepene galben. Pentru a va potoli foamea puteti incerca si feliile de pizza cu 3 leva care sunt destul de bune.


ZIUA 4
In ultima zi am ales sa ne intreptam spre casa nu inainte sa vizitam Kaliakra si stancile de la Tyulenevo. Intrarea in zona Kaliakra costa 3 leva de peroana.

Din pacate astea sunt singurele poze din Kaliakra, restul sunt personale. Gasiti pe Google.

 Si cateva poze de la Stancile din Tyulenevo. Erau cateva persoane care sareau, dar eu nu am avut curaj. Mi s-a parut prea periculos.






Tragand linie la final, pot sa spun ca a meritat din plin aceasta plimbare. Nu se compara statiune Sunny Beach cu ce e la noi in tara. Va recomand sa incercati si voi o excursie la vecini.


The End!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu